About Me
Name: g3elicious
Home: Damansara, WP, Malaysia
About Me: Gedikz girl is my super cool nickname.. saye sorang2 gedik takpe.. org lain takleh.. pelis gedaut from my life if you are gedikz.. tq
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox



Links



BLOGGER

 

 

 
  Thursday, February 5, 2009  
 
 
Party night - exhausted gile siot
Last night was ONE CRAZY NIGHT, kiteorang celebrate bday hazrul yang ke 25, hepi besday abg hazrul anda sudah officially tua :D tahniah one more year to go dh layak jd suami org dh huhuhuhu, newayz mlm tadi we all celebrated at the super cool V.I.P room redbox @ the curve, punye la ramai "tetamu" yg hadir, i was really shocked to see the numbers of people who attended, segan silu pulak saye kan, tapi segan silu tu tak lame, after 2 hours sitting there i was on my toes again singing and screaming mcm suare ni sedap sgt je and the consequence for that action is that i kinda lost my voice, tahniah ila tahniah :D

Bukan tu je, yesterday i got my haircut aswell, sgt pendek okek, penat2 menjage rambut ni selame 1 thn dan akhirnya jatuh ke tanah jua T_T, tangisan tak berlagu kedengaran di dlm hatiku, selamat tinggal rambut panjangku T_T, abg nan kate lawa, tapi hanye diriku yg mengetahui kesakitan yg ku alami akibat pemergian separuh dr bulu badanku, bukan tu je i got my new glasses aswell, its black super gothic colour, Nad77 yg pilihkan, mentang2 die minat gothic everything turns black for me also, tak rase selesa sangat lagi, im still walking here and there without my glasses on, sangat longgar, cermin mate ni perlu diketatkan lagi, bcuz of this glasses i have decided that im gonna highlight my hair by the end of this month, tunggu abg nan sponsor sbb die adelah seorang bf yg paling cantik jelita dlm dunia ni, lebih cantik dr angelina jolie :D

After the whole partying "thang", dlm pukul 4 pagi we reached Cheras semate mate ingin mengikut kehendak ku yg merindui tummynya :D i miss my tummy so much so i made my cousin drove me to Cheras at 4 am just so that i can spend like 1 hour time with him :D tapi saye sgt satisfied and happy hehehehe best, ade yg lagi best dr tu is that my tummy ade jerawat yg paling besa dlm dunia :D nyum2, sgt comel mcm sebuah bijik kelentit melekat di pipi, yeay abg telah berjaye menjadi perempuan sejati tahniah abg tahniah :D

Right now I am doing the things that I dont usually do which is cleaning up the room, i can say that the room is REALLY CLEAN, which is almost impossible for it to happen huhuhuhu, nak buat camne bosan gile dah la esok klas pukul 8 pagi, watahel betul taking 7 subjects, i dont think i can manage but ill try my best :( esok nak kene jumpe someone to settle some stuff, jika tiada aral melintang akan ku suruh abg nan bawa ku kesisinya :D jika ada aral melintang akan ku menyorok di bwh katil sampai la hari selase, sekian terima kaseh

p/s: nak upload picture, tapi sume kat reza, nyum2 tak saba nak edit utk menutupi kecelakaan di mukaku ini (jerawat..)
posted by g3elicious @ 8:50 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home