About Me
Name: g3elicious
Home: Damansara, WP, Malaysia
About Me: Gedikz girl is my super cool nickname.. saye sorang2 gedik takpe.. org lain takleh.. pelis gedaut from my life if you are gedikz.. tq
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox



Links



BLOGGER

 

 

 
  Thursday, February 12, 2009  
 
 
Rambut Baru Alaf Baru
Yipee, im an early riser, sangat ceria pagi ni, semalam sronok shopping cash melayang, oh mai god i love my new hair-do, uncle halim has magical fingers, then pastu lepak2 kat alamanda (the only shopping mall yg wujud kat putrajaya..) and beli sehelai baju, hanya sehelai sbb tummy kate jgn boros, semalam kene lecture baik2 tapi tegas ngan my tummy, saye dh insaf skarang, pagi2 pon makan biskut je, tanak bazir2 dh ^_^ nnt tummy saye jd garang hihihi, newayz this is my piccccccture :D nyummmmmmm luv u hairrrrrrrrr luv u tummyyyyyyy, thx for letting me do this hair :)

Pic 1
Pic 2

posted by g3elicious @ 10:18 AM  
1 Comments:
  • At June 9, 2009 at 9:22 AM, Anonymous shashoona said…

    cool seh!! me likey ur new hairdo.. yeay!! hehe nampak kurus sket aa ila :) hhehehe

     

Post a Comment

<< Home